komt nu wel heel dichtbij :-) - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Patrick Floor - WaarBenJij.nu komt nu wel heel dichtbij :-) - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Patrick Floor - WaarBenJij.nu

komt nu wel heel dichtbij :-)

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

21 Januari 2014 | Nederland, Bennekom

Tas is ingepakt en zit nu nog ff heerlijk buiten te roken voor ik zo mijn bed in ga :)

Nu ik dit typ duurt het nog precies 33 uur en 15 minuten voor we het vliegtuig ingaan. ben heel benieuwd hoe de eerste vliegreis en gelijk 1 van de langste die je kan maken me zal bevallen.

Maar heb 23 films bij me dus kan me in ieder geval vermaken tot me laptop leeg is hahaha.

Morgenochtend lekker naar een hotel in Amsterdam met zn allen waar we blijven tot woensdag en dan op naar Schiphol voor het echte werk :D we komen als ik t goed heb donderdag rond 1145 uur aan (2345 uur nz tijd)


  • 21 Januari 2014 - 04:47

    Alice:

    Ja Patrick, na zo lang geplant te hebben is het zover....maar eerst een lange vlucht hier heen.
    We staan donderdag.....of moet ik zeggen vrijdag erg vroeg op je te wachten, tot dan. Fijne vlucht gewenst

Tags: spannend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

4 weken naar nieuw zeeland op vakantie! zin in!

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 3239

Voorgaande reizen:

22 Januari 2014 - 20 Februari 2014

Eerste vakantie aan de andere kant van de wereld

Landen bezocht: