Wat moet er allemaal mee? - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Patrick Floor - WaarBenJij.nu Wat moet er allemaal mee? - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Patrick Floor - WaarBenJij.nu

Wat moet er allemaal mee?

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

13 Januari 2014 | Nederland, Bennekom

jaja nog een ruime week en dan op naar Nieuw zeeland :D

Vanavond maar aan het bedenken geweest wat ik nou allemaal mee moet nemen, niks voor mij dit zo vroeg te doen maarja :) doe is gek.

in ieder geval de meeste kleding al bij elkaar gezocht, en nu nog alle andere dingen, laptop, telefoon, mp3 speler misschien? enz enz enz...

blegh ik hou niet van plannen haha. van de week maar dat soort dingen regelen en klaarleggen/maken, owja en ff tig films op mijn harde schijf zetten haha ze zijn al gedownload dat scheelt :-)

vrijdag voor t eerst sinds tijden weer aan t infuus voor mijn afweerstoornis zodat ik geen prikzooi mee hoef te nemen, wel een prettig idee dat dat gewoon kan :-)

mwa beste tekst voor iemand die nooit iets verteld :-)

tot de volgendeee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

4 weken naar nieuw zeeland op vakantie! zin in!

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 3236

Voorgaande reizen:

22 Januari 2014 - 20 Februari 2014

Eerste vakantie aan de andere kant van de wereld

Landen bezocht: