eerste dagje nz - Reisverslag uit Mahia Beach, Nieuw Zeeland van Patrick Floor - WaarBenJij.nu eerste dagje nz - Reisverslag uit Mahia Beach, Nieuw Zeeland van Patrick Floor - WaarBenJij.nu

eerste dagje nz

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

24 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Mahia Beach

Nou,, aangekomen in auckland na een reis van ong. 24 uur. Prima reis gehad met giga veel eten haha.

Op auckland werd ik door mijn oma, Alice en Yolanda opgehaald om met hun mee te gaan naar Cambridge. Wat raar zeg dat links rijden hahaha. We waren rond half 5 bij Alice waar ik bleef slapen en na misschien 2 uur slaap werd ik wakker gemaakt en gingen we later de auto in op weg naar mahia beach voor vakantie :-)

Was een lekker ritje van rond de 5 uur geloof ik.

Zit nu lekker buiten met een lekker biertje :)

Greetsssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

4 weken naar nieuw zeeland op vakantie! zin in!

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 3232

Voorgaande reizen:

22 Januari 2014 - 20 Februari 2014

Eerste vakantie aan de andere kant van de wereld

Landen bezocht: